Η Βίβλος λέει να μην πηγαίνουν οι χριστιανοί στα δικαστήρια. Τότε γιατί υπάρχει εκεί η εικόνα του Χριστού;

Τελειώνω ένα ακόμα βιβλίο μου και δεν μπορώ να συγκρατηθώ με αυτό που συμβαίνει στη χώρα μου που ευτυχώς ακόμα λέγεται Ελλάδα.

Σίγουρα έχετε δει την εικόνα του Χριστού σε όλους τους Ναούς της Θέμιδος, δικαστήρια της χώρας. 

Πιθανότατα έχω διαβάσει τη Βίβλο πιο πολύ από τους περισσότερους χριστιανούς. 

Α Κορ. 6,1 Τολμᾷ τις ὑμῶν, πρᾶγμα ἔχων πρὸς τὸν ἕτερον, κρίνεσθαι ἐπὶ τῶν ἀδίκων καὶ οὐχὶ ἐπὶ τῶν ἁγίων;

Θα παραθέσω την απόδοση που δίνει η «Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ», Παναγιώτης Ν. Τρεμπέλας, εκδότης (Αδελφότης Θεολόγων «ό Σωτήρ»), 1982, σελ 675: 

«Πώς τολμά οποιοσδήποτε από εσάς, όταν έχη διαφοράν προς τον άλλον αδελφόν, να κρίνεται εις τα δικαστήρια των ειδωλολατρών,...»

Δεν φτάνει που ξεκαθαρίζει ότι δεν πρέπει να πηγαίνουν οι χριστιανοί στα δικαστήρια, αλλά τονίζει ότι αυτά είναι των «ειδωλολατρών». Ποιους ονομάζουν έτσι; Τους Έλληνες.

Γιατί λοιπόν βρίσκονται οι εικόνες εκεί; Πιθανότατα για προσηλυτισμό, ως ένδειξη κυριαρχίας, για έλεγχο, για να διώχνει τα «δαιμόνια» από τον Ναό της Θέμιδος; Γιατί; 

Ισχύει τελικά ο όρκος ενός χριστιανού μέσα σε έναν χώρο που η ίδια η Καινή Διαθήκη χαρακτηρίζει δικαστήριο των «ειδωλολατρών»;

Αλλά μην αγχώνεστε, σίγουρα έχουν βρει την απάντηση σε αυτό, όπως και σε όλα τα άλλα. Στηρίζονται στο πως έχουν κατηχήσει να αντιλαμβάνονται τα πράγματα οι πιστοί τους. Γιατί και εγώ διαβάζω τη Βίβλο άλλα καταλαβαίνω άλλα πράγματα. Αν και παλαιότερα που ήμουν χριστιανός καταλάβαινα άλλα από τα ίδια πράγματα που διαβάσω σήμερα. Γιατί άραγε; 

Σχόλια